DOKLADOVNA

Zjednodušujeme život účetním

Věříme, že digitalizace a umělá inteligence je zde pro každého. A proto jsme využili naší platformu NATHAN-AI k vytvoření aplikace určené pro samostatné účetní a malé firmy. Tak vznikla Dokladovna.

Dokladovna je webová a mobilní aplikace, která slouží k rychlému předání účetních dokladů v digitální formě od klienta k účetní. Tyto doklady (typicky účtenky a faktury) jsou následně automaticky zpracovány umělou inteligencí, která z nich vytahá podstatné informace a přiřadí je do správných políček, případně připraví zaúčtování/předkontace. Účetní pak doklad jen rychle zkontroluje a odešle do účetnictví.

Proč používat Dokladovnu?

  • Přepsání účtenky či faktury nechte na umělé inteligenci. Ušetříte spoustu času.
  • Zpracovávejte doklady průběžně, či kdy se to hodí Vám. Ne když jste pod tlakem termínu a ještě čekáte na zbytek dokladů.
  • Na doklady vidíte Vy i Vaši klienti kdykoliv a odkudkoliv. Vy můžete pracovat, kdy a kde chcete, klienti mají doklady stále po ruce.

Vyfotit a odeslat

Účtenku nebo fakturu stačí vyfotit aplikací v mobilním telefonu, nahrát přes webovou aplikaci, či poslat mailem. A to ideálně hned při obdržení. Díky tomu je předání dokladů od klienta k účetní rychlé a jednoduché.

AI za Vás doklad přepíše

Integrovaná služba umělé inteligence vložený doklad automaticky zpracuje – přečte, porozumí obsahu a přiřadí hodnoty do konkrétních políček.

Zkontrolovat a poslat do účetnictví

Vytěžený dokument pak účetní může jednoduše zkontrolovat na přehledné obrazovce, upravit případné nepřesnosti, nastavit způsob zaúčtování (předkontace), pokud není automaticky určen, a pak jednoduchým stiskem tlačítka nechat přenést do účetního programu.

Výhody pro účetní

  • Rozložení špiček pro zpracování dokladů díky průběžnému zasílání podkladů klienty.
  • Úspora času při přepisování dat – umělá inteligence to přepíše za Vás.
  • Možnost práce odkudkoliv – nemusíte mít u sebe fyzické kopie dokladů.
  • Nabídka moderních služeb klientům – lepší přenos dokladů, přístup k dokladům i zpětně online,..

Podporované systémy

  • Pohoda, Money S3, ABRA Flexi, ISDOC, export to xlsx/csv
  • iOS, Android
  • Webové prohlížeče Edge, Chrome, Safari, Firefox

Výhody pro koncového klienta

  • Už nikdy mi nezapomenete předat žádnou účtenku, a tím získáte vratku DPH v nejbližším termínu. Nemusíte se starat o to, abyste mi účtenky odevzdával na konci účetního období. Prostě mi je budete posílat průběžně ve chvíli, kdy je získáte.
  • Vaše účtenky uložené v Dokladovně nikdy nevyblednou (narozdíl od těch papírových).
  • Účtenka se neztratí.
  • Budete mít přehled o svých nákupech a ceny si budete moci porovnávat – vždy budete mít přístup ke svým účtenkám.
  • Když naskenujete účtenky mobilní aplikací, snižujete administrativní zátěž spojenou s fyzickým tříděním, ukládáním a předáváním papírových účtenek. To vám ušetří čas a energii, které můžete lépe využít pro růst svého podnikání, nebo pro sebe a své blízké.