Váš digitální firemní asistent

Chcete zpřístupnit služby generativní umělé inteligence?

Poptávají vaši lidé nástroje pro tvorbu textů či kódů?

Řešíte jak efektivně vyhledávat ve vnitrofiremních dokumentech, směrnicích či návodech?

Chcete lidem zpříjemnit a zjednodušit rutinní operace jako rezervace místností či parkování?

Řešíte jak tyto služby zajistit, ale přitom bezpečně a řízeně?

Pak je naše ESTER AI pro Vás ideálním řešením.

KLÍČOVÉ VLASTNOSTI

  • Interní dokumenty zůstávají interní (ochrana informací, GDPR,..)
  • Integrováno do prostředí klienta (včetně M365, kalendářů, DMS, KB, …)
  • Pokročilé konverzační schopnosti s využitím LLM modelu Azure OpenAI
  • Natrénování na konkrétní agendy, scénáře a informace klienta s pokročilými možnostmi průběžného učení.

Naše řešení ESTER AI funguje z pohledu uživatele jako jednoduchý online chat (v rámci Microsoft Teams, PowerApps aplikace, nebo webové stránky na intranetu). Uživatelé pomocí přirozené komunikace zadávají úkoly či pokládají dotazy. Chatbot reaguje formou odpovědi, případně specifické akce (např. rezervace místnosti). V případě potřeby zpřesňuje informace konverzací. Typické využití v oblastech jako:

  • Digitální recepce
  • Rezervace parkování, jednaček, stolů…
  • Podpora nováčků
  • První úroveň Helpdesk/ServiceDesk aplikací
  • Interaktivní znalostní báze

Ukázka konverzace nad vnitřními dokumenty a následně rezervace parkovacího místa a jednací místnosti.

Jak ESTER pomáhá se zpracováním účtenky za firemní výdaj.

Chcete se dozvědět víc o řešení ESTER AI, případně více představit prakticky? Neváhejte a kontaktujte nás – třeba pomocí formuláře níže.

Případně se podívejte i na další naše aplikace a služby z oblasti umělé inteligence.