BLOG
Půlrok v kostce: Nové kanceláře, skvělé projekty a další úspěchy
První polovina roku 2024 byla pro MULTIMA a.s. nabitá. Nesla se v duchu změn, vzrušujících novinek a nových příležitostí.
Přivítali nové tváře, spustili spoustu nových projektů a upravili organizační strukturu o nové týmy a Team Leadery, kteří podporují růst a vývoj jejich projektů.
Klikněte na článek a přečtěte si mnohem víc.
Novinky v Copilotu pro Microsoft 365
Microsoft 365 Copilot se neustále vyvíjí a přináší vám nové funkcionality, které usnadní každodenní práci. Nechte se inspirovat tím, co Copilot dokáže a posuňte svou práci na vyšší úroveň.
CASE STUDY: Digitalizace procesů ve výrobním podniku pomocí PowerPlatform
První polovina roku 2024 u nás byla nabitá. Nesla se v duchu změn, vzrušujících novinek a nových příležitostí.
Hned na začátku roku jsme rozšířili a oživili naše kanceláře v Pardubicích. Teď máme celé patro jen pro sebe, více prostoru a taky pohodlí. Rozšířili jsme organizační strukturu o nové týmy a Team Leadery, kteří pomáhají řídit růst a vývoj našich týmů. Díky tomu dokážeme být ještě efektivnější při dodávání projektů, které zjednodušují život.
Přečtěte si více o našich úspěších a plánech na budoucnost!
Léto V MULTIMA: Rozhovory o AKTIVITÁCH, ODPOČINKU a pracovním balancu
Léto je obdobím, kdy mnozí z nás hledají způsob, jak se na chvíli odpojit od online světa, odpočinout si, načerpat nové síly a užít si sluneční dny i mimo kancelář. Rozhodli jsme se proto zjistit, jak tráví své volno v letním období členové našeho týmu MULTIMA a.s. V následujících mini rozhovorech se naši kolegové a kolegyně podělí o své oblíbené letní aktivity, plány na dovolenou a tipy na odpočinek. Pojďme se podívat, jak si léto užívají v zákulisí MULTIMA a.s.
realita Vytěžování faktur a účtenek pomocí AI
Umělá inteligence mění řadu zažitých procesů i díky efektivnímu vytěžování dat z dokumentů. O možnostech a základních principech pojednával můj článek v minulém čísle. Pojďme se ale nyní podívat na praktické aspekty této technologie v oblasti účetnictví, finanční správy a auditu. Konkrétně na automatizované vytěžování dat z faktur a účtenek, které umožňuje ušetřit čas, peníze a lidské zdroje. Jak funguje tato technologie? Jaké jsou její výhody a omezení? A jaké jsou skutečné zkušenosti firem, které ji používají?
K čemu je a jak funguje vytěžování informací z dokumentů pomocí AI?
V dnešní době je velká část informací uložena ve formě dokumentů, jako jsou faktury, smlouvy, formuláře, zprávy, články, a další. Tyto dokumenty obsahují cenná data, ale je potřeba je umět zpracovat. Nejprve je ale musíme z dokumentů získat – vytěžit. Vytěžování dat z dokumentů je proces, který se snaží extrahovat a strukturovat data z dokumentů pomocí různých metod a technik. Nástup umělé inteligence tuto oblast výrazně zjednodušil a umožnil provozovat ve velkém měřítku. Podívejme se jak to vlastně funguje.
Zjednodušte správu faktur s M | Invoice: Flexibilní řešení pro každou firmu
M | Invoice je mobilní, flexibilní a digitální řešení pro správu faktur. Tato aplikace pro schvalování faktur na platformě Power Platform od Microsoftu využívá AI model Nathan pro extrakci dat z různých formátů faktur. Automatizuje workflow, řídí průchod faktury schvalováním, zaznamenává vše a připravuje výstup pro účetnictví včetně auditního záznamu.
Napojení na bankovní systém on-line
V dnešní digitální době je integrace aplikací s bankovními systémy nezbytností pro každou firmu, která chce zefektivnit své finanční operace a zvýšit bezpečnost transakcí. Společnost MULTIMA má v této oblasti dlouholeté zkušenosti, které dokáže využít i ve vašem projektu.
Inspirace umělou inteligencí: Od teorie k praxi, rozhovor s Jaroslavem Trnkou
V dnešním rozhovoru se podíváme do světa umělé inteligence s Jaroslavem Trnkou, naším odborníkem na datovou vědu a AI, který se zabývá vývojem pokročilých AI modelů a jejich aplikacemi ve společnosti. Jaroslav nám přiblíží svou profesní cestu, podělí se o své zkušenosti s nejnovějšími technologiemi a odhalí svůj pohled na to, jak AI mění způsob, jakým pracujeme a žijeme.
Jak využít potenciál Copilota a zároveň chránit citlivá data?
Microsoft 365 Copilot je nástroj, který pomáhá vytvářet kvalitní a originální obsah pro...
Ženy v IT – Rozhovor s Lenkou Sekerkovou, HR manažerkou v MULTIMA
V rozhovoru s Lenkou Sekerkovou se dozvíte o její nečekané cestě z automobilového průmyslu do světa HR. Začínala jako asistentka a postupně se posunula k HR pozici, kde využívá své dřívější zkušenosti. Povídáme si o výzvách a highlightech práce v HR. Dalším tématem je její strategie při oslovování nových talentů a posvítíme si na význam firemní kultury v MULTIMA a jak je důležité skloubit osobní a pracovní život.
CASE STUDY Státní pokladna Centrum sdílených služeb, s.p.
Na startu projektu bylo business zadání a jednoduchá potřeba – elektronicky sbírat a vyhodnocovat data. V tomto konkrétním případě se jedná o sběr dokumentů a dat sloužících pro monitoring vývoje cen.
Vyšší produktivita a rychlejší procesy díky kopilotům. Realita, nebo fikce?
Mohou kopiloti reálně zvýšit produktivitu zaměstnanců a zrychlit interní procesy? Je to spíše marketing v rámci všeobecné AI bubliny, nebo už jsme ve fázi reálných přínosů? A pokud ano, kudy vede správná cesta?
Programátor/ka java
Co budeš dělat: Podílet se na vývoji nových aplikací na zelené louce a jejich...
První kroky v IT: Cesta juniorního vývojáře v MULTIMA a.s.
Představte si mladého nadšeného vývojáře, který na jaře oslavil své první výročí v MULTIMA a.s.
Jeho cesta nebyla čistě náhodná. Od mládí se snaží přemýšlet nad věcmi „out of the box“ a řešit výzvy vlastními způsoby.
MICROSOFT POWER APPS – REVOLUCE V DIGITALIZACI FIREMNÍCH AGEND
V dnešní době, kdy se svět stále více přesouvá do digitálního prostoru, je nezbytné, aby i firmy držely krok s tímto trendem. A právě zde přichází na řadu MS PowerApps, nástroj, který může zásadně změnit způsob, jakým firmy řídí své agendy.
Co je to ten Microsoft Copilot?
Pro zákazníka jsme navrhli a implementovali e-shopové řešení, které pokrývá potřeby na prodej zboží pro více jednotlivých oddělení. Řešením je systém několika e shopů, které zastřešují prodejní agendy různých oddělení.
Příběh Radka Prokeše: Jak zájem o technologie přerostl v kariéru v MULTIMA
Profesní cesta ho zavedla až do společnosti MULTIMA a.s., kde se z něj stal důležitý člen týmu a po 12 letech dokonce člen představenstva s odpovědností za vývoj na míru a péči o klíčového klienta. Více o Radkovi a jeho příběhu naleznete v našem rozhovoru.
analýza a návrh e-shopového řešení
Pro zákazníka jsme navrhli a implementovali e-shopové řešení, které pokrývá potřeby na prodej zboží pro více jednotlivých oddělení. Řešením je systém několika e shopů, které zastřešují prodejní agendy různých oddělení.
INTRMON – systém pro monitoring integrací
Systém INTRMON primárně slouží pro monitoring integračních procesů ve společnostech s komplexním IT prostředím. Využití najde v jiných prostředích, kde je potřeba zajistit logování a vyhodnocování logů na míru.
Klíčové momenty a úspěchy roku 2023
Rok 2023 pro MULTIMA a.s. znamenal rok plný úspěchů, inovací a momentů, na které jsme hrdí. Byl to pro nás klíčový rok plný překvapení a práce, která nás bavila. Nyní se ohlédneme zpět a připomeneme si některé z významných událostí a projektů, které jsme společně zažili
Získali jsme dárek pro sebe a naše klienty: Recertifikaci ISO s dotekem umělé inteligence
Před Vánoci jsme dostali jeden z nejcennějších dárků, nejen pro nás, především pro naše zákazníky. Úspěšně jsme prošli recertifikačním ISO auditem.
Trendy digitalizace v roce 2024
Po období digitalizace komunikace se vracíme k intenzivní digitalizaci firemních procesů. A to i díky nástupu umělé inteligence a low-code vývoje. Více v článku Dalibora Lukeše pro IT Systems.
Power Automate a zefektivnění pracovních postupů
Power Automate, dříve známý jako Microsoft Flow, je cloudová služba od společnosti Microsoft, která umožňuje uživatelům vytvářet a automatizovat pracovní postupy a úkoly napříč více aplikacemi a službami bez potřeby vývojářských dovedností.