Digitální asistent pro váš web

Zlepšení zákaznické zkušenosti – ať už se na Vašem webu pohybují občané města, kteří hledají informace o agendách městského úřadu, neboo zákazníci, kteří potřebují zjistit více informací o Vašich produktech. Chetty plus slouží jako virtuální asistent všem návštěvníkům.

 

Máte na webu správná data? Chetty plus uchovává veškeré realizované konverzace, které lze následně použít k analytickým účelům a zjistit tak, zda máte na webu dostupná všechna data, která návštěvníci očekávají.

 

Chatbot, který umí i prodávat. Chetty plus se postará i o to. Při konverzaci s uživatelem umí nabízet zákazníkovi relevatní možnosti produktů, které odpovídají jeho požadavkům.

Automatizace uživatelské komunikace

Dopřejte návštěvníkům webu kvalitní non-stop zákaznickou podporu.

Modernizace vašeho stávajícího řešení

Zlepšete kvalitu vašeho webu pomocí nejnovější technologie.

Zvýšení spokojenosti vašich zákazníků

Ušetřete vašim návštěvníkům čas při hledání informací a tím podpořte jejich spokojenost.

Pokročilý webový chatbot pro zlepšení spokojenosti návštěvníků vašeho webu či e-shopu – TO JE CHETTY PLUS.

Chetty Plus je aplikace, která vám umožní umístit na svůj web inteligentního chatbota, který bude odpovídat na dotazy vašich návštěvníků a pomáhat jim najít informace, které potřebují.

Chetty Plus využívá umělou inteligenci a strojové učení, aby se přizpůsobil specifikům vašeho webu a poskytoval relevantní a přesné odpovědi.

Chetty Plus vám také nabízí nástroj pro vyhodnocování kvality odpovědí chatbota, který vám umožní sledovat jeho výkon, získávat zpětnou vazbu od uživatelů a vylepšovat jeho schopnosti. Můžete také nastavit pravidla pro předávání dotazů od návštěvníků konkrétním lidem z vašeho týmu, pokud chatbot nedokáže poskytnout uspokojivou odpověď nebo pokud návštěvník vyžaduje osobní kontakt.

Chetty Plus je ideální řešení pro organizace, které chtějí zvýšit spokojenost a loajalitu svých zákazníků, snížit náklady na zákaznický servis a zlepšit svou online prezentaci.

Jsme SOFTWARE ATELIER s vášní pro umělou inteligenci. Proto pro vás tvoříme inovativní produkty jako je Chetty Plus.

Přirozená komunikace s asistentem

Komunikujte s Chettym jako s reálným člověkem, který se naprosto přesně vyzná na webové stránce nebo v dokumentech. Jeho odpovědi jsou přesné, přátelské a odkazují na zdroj, odkud čerpal. Díky tomu se uživatel ihned dozví vše, co potřebuje vědět a je nasměrován na konkrétní zdroj, kde se dozví podrobnosti.

Průběžná aktualizace znalostí z webu

Aktualizujete často svůj web? Chetty dokáže průběžně tyto novinky zpracovávat a zahrnovat do svých odpovědí. K tomu mu pomáhají ty největší internetové vyhledávače jako je Google a Microsoft Bing. Vy se tedy nemusíte o nic víc starat. Stačí přidat obsah na web a počkat až dojde k indexaci těmito vyhledávači.

Navigace uživatele pomocí odkazů

Pokud si uživatel chce přečíst více o tématu, na který Chetty odpovídá, má k dispozici odkazy přímo na zdroje. Tyto odkazy jsou umístěny v textu odpovědi. Tím Chetty přispívá k navigaci na webové stránce ať už je jakkoliv veliká

Podpora komunikace ve více jazycích

Komunikují vaši návštěvníci i jiným jazykem než češtinou? Žádný problém, Chetty podporuje více než 20 světových jazyků. Stačí se konkrétním jazykem jen zeptat nebo Chettyho požádat o komunikaci v požadovaném jazyce

Statistiky a přehled realizovaných konverzací

Pro průběžné vylepšování vašeho webu je důležitá zpětná vazba. Ta je vám k dispozici ve statistikách i s přehledem realizovaných konverzací. Díky tomu se dozvíte co vaše návštěvníky nejvíce tíží a kam nejčastěji směřují jejich otázky.

Rychlá a jednoduchá integrace i na váš web

Připojte Chetty plus na web během několika minut. Integrace probíhá jednoduše vložením kusu kódu do hlavičky vaší stránky

Agentní chování podporující integrace jiných systémů

Propojení s helpdeskem v případě nezodpovězené otázky? Občas se návštěvníci zeptají na otázky, které na webu prostě nejsou. V těchto případech jsme schopni detekovat nedostatečnou odpověď, ve které Chetty nabídne zadání kontaktu. Následně je celá komunikace založena jako ticket ve vašem helpdesk řešení. Podobných use-casů jako tento máme celou řadu, rádi vytvoříme integraci na míru vašemu systému.

POUŽÍVÁME MODERNÍ AI TECHNOLOGIE

Abychom zajistili nejvyšší možnou kvalitu služby, využíváme kombinaci nejnovějších AI technologií od Microsoft, Google, OpenAI a Cohere.

 

Řešení je složeno ze 2 vrstev:

  • Vyhledávací, která dokáže nalézt ty nejrelevantnější informace pro danou otázku.

 

  • Generativní, který sestaví odpověď jako kdyby byla od skutečného člověka.

Chcete se dozvědět víc o CHETTY PLUS, případně ho vidět v akci i na vašem webu? během pár hodin vám zdarma připravíme ukázku.
Neváhejte a kontaktujte nás – třeba pomocí formuláře níže.

Články z oblasti umělé inteligence:

CASE STUDY: Jak probíha nasazení ai technologií na městský web

Město Louny, čelí stále větším nárokům na digitalizaci a modernizaci svých služeb pro občany. V dnešní době, kdy je rychlý přístup k informacím klíčový, je pro města nezbytné držet krok s technologickými inovacemi i pro transparentnost komunikace s veřejností. Hlavním cílem tohoto projektu bylo poskytnout obyvatelům města Louny snadnější a rychlejší přístup k informacím prostřednictvím městského webu, a to zavedením inteligentního chatbota.

 Novinky v Copilotu pro Microsoft 365 

Microsoft 365 Copilot se neustále vyvíjí a přináší vám nové funkcionality, které usnadní každodenní práci. Nechte se inspirovat tím, co Copilot dokáže a posuňte svou práci na vyšší úroveň.

realita Vytěžování faktur a účtenek pomocí AI

Umělá inteligence mění řadu zažitých procesů i díky efektivnímu vytěžování dat z dokumentů. O možnostech a základních principech pojednával můj článek v minulém čísle. Pojďme se ale nyní podívat na praktické aspekty této technologie v oblasti účetnictví, finanční správy a auditu. Konkrétně na automatizované vytěžování dat z faktur a účtenek, které umožňuje ušetřit čas, peníze a lidské zdroje. Jak funguje tato technologie? Jaké jsou její výhody a omezení? A jaké jsou skutečné zkušenosti firem, které ji používají?

K čemu je a jak funguje vytěžování informací z dokumentů pomocí AI?

V dnešní době je velká část informací uložena ve formě dokumentů, jako jsou faktury, smlouvy, formuláře, zprávy, články, a další. Tyto dokumenty obsahují cenná data, ale je potřeba je umět zpracovat. Nejprve je ale musíme z dokumentů získat – vytěžit. Vytěžování dat z dokumentů je proces, který se snaží extrahovat a strukturovat data z dokumentů pomocí různých metod a technik. Nástup umělé inteligence tuto oblast výrazně zjednodušil a umožnil provozovat ve velkém měřítku. Podívejme se jak to vlastně funguje.

Zjednodušte správu faktur s M | Invoice: Flexibilní řešení pro každou firmu

M | Invoice je mobilní, flexibilní a digitální řešení pro správu faktur. Tato aplikace pro schvalování faktur na platformě Power Platform od Microsoftu využívá AI model Nathan pro extrakci dat z různých formátů faktur. Automatizuje workflow, řídí průchod faktury schvalováním, zaznamenává vše a připravuje výstup pro účetnictví včetně auditního záznamu.

Vyšší produktivita a rychlejší procesy díky kopilotům. Realita, nebo fikce? 

Mohou kopiloti reálně zvýšit produktivitu zaměstnanců a zrychlit interní procesy? Je to spíše marketing v rámci všeobecné AI bubliny, nebo už jsme ve fázi reálných přínosů? A pokud ano, kudy vede správná cesta?

Co je to ten Microsoft Copilot? 

Pro zákazníka jsme navrhli a implementovali e-shopové řešení, které pokrývá potřeby na prodej zboží pro více jednotlivých oddělení. Řešením je systém několika e shopů, které zastřešují prodejní agendy různých oddělení.

Komentáře v programovém kódu pomocí AI

Komentovat programový kód většinu vývojářů nebaví. Ale čas i nervy umí ušetřit umělá inteligence. O tom jak to v konkrétním případě pro kolegu řešil se rozepsal Jarda Tuma.

Počty s ChatGPT

Výpočetní úlohy nejsou silnou stránkou chatGPT. Proč a jak to udělat správně se dozvíte v článku kolegy Jaroslava Tumy.

Využití webového chatbota na webu KeyMate

  Na našem webu www.keymate.cz jsme se rozhodli využít moderní prvek - webového chatbota. Pro jeho implementaci jsme využili spřízněnou platformu Chetty.ai, která využívá umělé inteligence - konkrétně velkého jazykového modelu ChatGPT k simulaci lidských...